mandag

20.02.2011

Én hel uge uden internet, og nu to! Jeg føler mig jo totalt afskåret fra omverdenen...
Nu har jeg funder en fiks iphone løsning, så jeg kan fylde lidt på bloggen igen.

Jeg holdt en lille fødselsdag i lørdags - jeg havde intet planlagt og var meget udsædvanligt hel tom for ideer. Men et klik ind på hende hers super lækre kagebord fik mig hurtigt til at fikse de mest vidunderlige hindbærsnitter, børnemuffins, blåbær/hindbær kage og små lilla kys, som jeg glemte at tage et billede af.



5 kommentarer:

  1. Anonym23.2.11

    Hvor dejligt, at du blev inspireret ;o)
    Dit kagebord ser også rigtig lækkert ud ... Mmmmmm!

    Er det japansk maskingtape, du har brugt til de små flag?
    Det er en god idé og lidt nemmere end den printede løsning jeg tyede til.

    SvarSlet
  2. Elsker dine fantastiske billeder. Det er virkelig kager som vil noget - de er jo smukke. De må smage ligesom de ser ud :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke tillykke tillykke både med fødselsdagen men også med nyopdaget netforbindelse. Det er næsten skræmmende så mange abstinenser man får...:-) Super fine kager by the way.

    SvarSlet
  4. @Marie - tak, da jeg først kom i gang med kagerne ærgrede jeg mig over at jeg ikke var gået i gang noget før :) Jeg kunne ha' gået amok i det hele. Jeps, det er maskingtape - det er simpelthent fantastisk.

    @Kreativista - tusind tak for din søde kommentar, og ja de smagte helt fantastisk.

    @Vibeke - tak, ja jeg følte mig helt alene Palle i verden ude det satans internet... :)

    God solskinsdag til alle!!

    SvarSlet
  5. Lækre kager og godt du har fundet et løsning så du kan kaste nogle dejlige indlæg ud i blogland : )Kh fra Jo

    SvarSlet