onsdag

03.11.2010




Nøøj, det har stået sløjt til med håndarbejdet herhjemme det sidste stykke tid.
Jakken her har jeg været uger om og det ligner ikke mig, men mon ikke den snart kan tages i brug. Klassike collegeboy-striber i den aller fineste tynde glatte bomuldskvalitet som foer og quiltet med rigtig tyk Thinsulate. Mangler lige at fikse en skygge til hætten.

Karen har være sød at sende mig 4m af yderstoffet, så der er nok til en jakke eller to, næste projekt bliver en vest til storebror.
/sine

10 kommentarer:

  1. Den ser toplækker ud...;)

    SvarSlet
  2. Jaaaa det ser skisme lækket ud!

    SvarSlet
  3. Jamen altså hvor I kan, den ser virkelig lækker ud :)

    SvarSlet
  4. Ej, hvor bliver den fin. Det ser superprof ud med dit mærke, og stjernen i nakken:)

    SvarSlet
  5. Sikke fine detaljer jakken har fået. Det bliver mega lækker. Vi ses i morgen.

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare flot! Så lækre detaljer!

    SvarSlet
  7. Super lækker jakke, og fint symærke :)

    SvarSlet
  8. Wow. Meget prof. Virklig fed Jakke den ville jeg snuppe hvis jeg så den i en butik...
    Håber at jeg engang bliver så god:-)

    SvarSlet
  9. Virkelig fin jakke, må man spørge hvor nu får lavet dine mærker?

    SvarSlet
  10. Hey tak, hvor er I altså bare søde. Er også selv meget glad for resultatet so far, nu skal den bare snart være færdig. Har brugt det tykkeste Thinsulate jeg kunne finde, så den bliver helt ski-jakke-agtig.

    @LHL, mærkerne har jeg købt i Sverige på www.minnammband.se, beklager hvis jeg ikke har skrevet det rigtig, men sidder lige og ser et hospital indefra og har ikke linket her ;)

    God weekend til alle.

    SvarSlet